Stimati locatari,
Va informam ca ieri, 05.03.2009, a avut loc sedinta de constituire a Asociatiei Valea Furcii 66.
Pentru cei care nu au fost prezenti, va informam urmatoarele:
1. S-au stabilit organele de conducere:
a. Cristina Chesnoiu – Presedinte Asociatie
b. Radu Dragomirescu – Administrator (urmand ca asociatia, dupa infiintare, sa opteze pentru o persoana juridical care sa efectueze aceste servicii)
c. Cristina Dinu – Cenzor
d. Comitetul Executiv – Cristina Chesnoiu; Cojocaru Emilia (Vice- Presedinte); Munteanu Petrica
Intrucat nu avem inca platform necesara desfasurarii unei activitati normale, va rugam ca pentru orice sesizari, nemultumiri sau propuneri sa folositi ca si metode de comunicare acest blog sau adresa de email valeafurcii66@gmail.com , iar in cel mai scurt timp veti primi un raspuns.
De asemenea se vor concepe listele de proceduri, precum si formularele pe care le vom putea utilize in interiorul Asociatiei prin ROF (Regulament de Organizare si Functionare)
2. Termenul de plata al contributiilor lunare este de 15 zile de la afisarea listelor de plata. Penalitatile aplicate sunt de 0.4%pe zi de intarziere.
3. Toti locatarii acestui imobil (chiriasi, proprietari, persoane care locuiesc fara viza de flotant sau persoanele care locuiesc in bloc pentru o perioada mai mare de 15 zile) sunt obligati conform OG 97/2005, art. 37, sa pezinte copie dupa Cartea de Identitate sau dupa certificatul de nastere (in cazul copiilor sub 14 ani), in vederea completarii Cartii Imobilului.
4. Suma până la care comitetul poate angaja cheltuieli, peste cele stabilite (fonduri) este de 2.000 RON
5. Banca la care Asociatia isi deschide conturile este Alpha Bank
6. Renumeratiile organelor de conducere sunt de 250 RON/luna de persoana.
Persoanele care nu fac parte din Asociatie (care nu au inca statutul de proprietar, sau cele care nu au aduc contractele de vanzare cumparare) pot adera ulterior la aceasta printr-o cerere scrisa fara alte formalitati. Proprietarii din condominiu, indiferent daca fac parte sau nu din asociatia de proprietari, sunt obligati: a.- sa plateasca in avans cota ce le revine din bugetul de venituri si cheltuieli al asociatiei de proprietari; b. - sa anunte administratia daca gazduieste persoane straine mai mult de 15 zile calendaristice consecutive; c. - sa semnaleze in timp util orice problema care apare la instalatiile de folosinta comuna;
d- să se sizeze orice problemă de natură administrativă (personale ce locuiesc clandestine, daune produse de unii membrii ai asociaţiei sau de alte persoane)
e - sa respecte regulamentul intern al asociatiei de proprietari cu privire la normele de convietuire sociala in cadrul condominiului (cladirii), sa anunte comitetul executiv al asociatiei de proprietari despre intentia de a schimba destinatia proprietatii individuale, cerand acordul in scris, si sa prezinte, in copie, toate documentele necesare desfasurarii activitatilor propuse (contracte, avize etc.), in termen de 30 de zile lucratoare de la obtinerea acordului;
f. - sa nu schimbe aspectul proprietatii comune fara aceptul scris al comitetului executiv al asociatiei de proprietari; g. - sa accepte accesul in spaţiul sau, cu un preaviz de 15 zile, al unul reprezentant al asociatiei de proprietari, atunci cand este necesar sa se repare sau sa se inlocuiasca elemente din proprietatea comuna, la care se poate avea acces numai prin spatiul respectiv. Fac exceptie cazurile de maxima urgenta, cand nu este necesar nici un preaviz;
h. - in conditii de neparticipare la luarea deciziilor si la desfasurarea activitatilor in cadrul asociatiei de proprietari, sa nu aduca prejudicii morale celorlalti proprietari asociati sau celor care desfasoara activitati pentru asociatie;
i. - sa incheie cu asociatia de proprietari contracte de inchiriere, pe care le negociaza cu comitetul executiv, pentru elemente sau suprafete din proprietatea comuna folosita in interes personal.
7. Fondul de rulment si fondul de reparatii se vor stabili ulterior prin Adunare Generala.
8. Orice instalatie suplimentara fata de cele cuprinse in cartea tehnica a constructiei pe proprietatea comuna, in favoarea unuia sau a mai multor proprietari (fire electrice, antene de televiziune, altele decat cele individuale, masini si echipamente, instalatii telefonice etc.), sau pe peretii exteriori ai cladirii, prin strapungerea peretilor acoperisului, se poate realiza numai cu acordul asociatiei de proprietari si dupa obtinerea aprobarilor legale.
9. S-a convenit la instalarea de apometre (sunt necesare doar 1 apomentru pentru fiecare apartamanent). Acestea pot fi achizitionate individual de la firme autorizate Apa Nova sau se pot instala de la firma cu care Asociatia va semna un acord.
10. S-a convenit montarea de interfon. Mai multe detalii le vom furniza intr-un post ulterior.
11. Pana la infiintarea Asociatiei se pastreaza contributia lunara de 100 RON/apt.
Pentru mai multe detalii va rugam sa le solicitati in scris.
Va informam ca ieri, 05.03.2009, a avut loc sedinta de constituire a Asociatiei Valea Furcii 66.
Pentru cei care nu au fost prezenti, va informam urmatoarele:
1. S-au stabilit organele de conducere:
a. Cristina Chesnoiu – Presedinte Asociatie
b. Radu Dragomirescu – Administrator (urmand ca asociatia, dupa infiintare, sa opteze pentru o persoana juridical care sa efectueze aceste servicii)
c. Cristina Dinu – Cenzor
d. Comitetul Executiv – Cristina Chesnoiu; Cojocaru Emilia (Vice- Presedinte); Munteanu Petrica
Intrucat nu avem inca platform necesara desfasurarii unei activitati normale, va rugam ca pentru orice sesizari, nemultumiri sau propuneri sa folositi ca si metode de comunicare acest blog sau adresa de email valeafurcii66@gmail.com , iar in cel mai scurt timp veti primi un raspuns.
De asemenea se vor concepe listele de proceduri, precum si formularele pe care le vom putea utilize in interiorul Asociatiei prin ROF (Regulament de Organizare si Functionare)
2. Termenul de plata al contributiilor lunare este de 15 zile de la afisarea listelor de plata. Penalitatile aplicate sunt de 0.4%pe zi de intarziere.
3. Toti locatarii acestui imobil (chiriasi, proprietari, persoane care locuiesc fara viza de flotant sau persoanele care locuiesc in bloc pentru o perioada mai mare de 15 zile) sunt obligati conform OG 97/2005, art. 37, sa pezinte copie dupa Cartea de Identitate sau dupa certificatul de nastere (in cazul copiilor sub 14 ani), in vederea completarii Cartii Imobilului.
4. Suma până la care comitetul poate angaja cheltuieli, peste cele stabilite (fonduri) este de 2.000 RON
5. Banca la care Asociatia isi deschide conturile este Alpha Bank
6. Renumeratiile organelor de conducere sunt de 250 RON/luna de persoana.
Persoanele care nu fac parte din Asociatie (care nu au inca statutul de proprietar, sau cele care nu au aduc contractele de vanzare cumparare) pot adera ulterior la aceasta printr-o cerere scrisa fara alte formalitati. Proprietarii din condominiu, indiferent daca fac parte sau nu din asociatia de proprietari, sunt obligati: a.- sa plateasca in avans cota ce le revine din bugetul de venituri si cheltuieli al asociatiei de proprietari; b. - sa anunte administratia daca gazduieste persoane straine mai mult de 15 zile calendaristice consecutive; c. - sa semnaleze in timp util orice problema care apare la instalatiile de folosinta comuna;
d- să se sizeze orice problemă de natură administrativă (personale ce locuiesc clandestine, daune produse de unii membrii ai asociaţiei sau de alte persoane)
e - sa respecte regulamentul intern al asociatiei de proprietari cu privire la normele de convietuire sociala in cadrul condominiului (cladirii), sa anunte comitetul executiv al asociatiei de proprietari despre intentia de a schimba destinatia proprietatii individuale, cerand acordul in scris, si sa prezinte, in copie, toate documentele necesare desfasurarii activitatilor propuse (contracte, avize etc.), in termen de 30 de zile lucratoare de la obtinerea acordului;
f. - sa nu schimbe aspectul proprietatii comune fara aceptul scris al comitetului executiv al asociatiei de proprietari; g. - sa accepte accesul in spaţiul sau, cu un preaviz de 15 zile, al unul reprezentant al asociatiei de proprietari, atunci cand este necesar sa se repare sau sa se inlocuiasca elemente din proprietatea comuna, la care se poate avea acces numai prin spatiul respectiv. Fac exceptie cazurile de maxima urgenta, cand nu este necesar nici un preaviz;
h. - in conditii de neparticipare la luarea deciziilor si la desfasurarea activitatilor in cadrul asociatiei de proprietari, sa nu aduca prejudicii morale celorlalti proprietari asociati sau celor care desfasoara activitati pentru asociatie;
i. - sa incheie cu asociatia de proprietari contracte de inchiriere, pe care le negociaza cu comitetul executiv, pentru elemente sau suprafete din proprietatea comuna folosita in interes personal.
7. Fondul de rulment si fondul de reparatii se vor stabili ulterior prin Adunare Generala.
8. Orice instalatie suplimentara fata de cele cuprinse in cartea tehnica a constructiei pe proprietatea comuna, in favoarea unuia sau a mai multor proprietari (fire electrice, antene de televiziune, altele decat cele individuale, masini si echipamente, instalatii telefonice etc.), sau pe peretii exteriori ai cladirii, prin strapungerea peretilor acoperisului, se poate realiza numai cu acordul asociatiei de proprietari si dupa obtinerea aprobarilor legale.
9. S-a convenit la instalarea de apometre (sunt necesare doar 1 apomentru pentru fiecare apartamanent). Acestea pot fi achizitionate individual de la firme autorizate Apa Nova sau se pot instala de la firma cu care Asociatia va semna un acord.
10. S-a convenit montarea de interfon. Mai multe detalii le vom furniza intr-un post ulterior.
11. Pana la infiintarea Asociatiei se pastreaza contributia lunara de 100 RON/apt.
Pentru mai multe detalii va rugam sa le solicitati in scris.
Va multumim
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu